Amatör Denizciler Derneği Yat Kaptanları Yılmaz’ı Ziyaret Etti…

Amatör Denizciler Derneği’ne (DADD) bağlı yat kaptanları Kozlu Belediye Başkanı Kerim Yılmaz’ı ziyaret ettiler. Yılmaz’a Kozlu Marinada demirlemelerine izin verdiği ve misafirperliği için teşekkür ederek plaket, flama ve Kozlu Belediyesine ve Başkanına Teşekkür yazısının bulunduğu dergiyi verdiler. Flamanın açılımını soran Yılmaz’a DADD’daki D harlerinin denizleri simgelediğini, A harfinin ise Anadoluyu simgeleyerek 3 Tarafı Denizlerle Çevrili Anadolu ‘yu Flamalarına taşıdıklarını vurguladılar.
DADD Kaptanları Kozlu Marina’ya yat limanı yapılmasını istediler.
Yılmaz Yaptığı Açıklamada; “Öncelikle kaptanlarımıza ilçemize hoş geldiniz diyoruz. Kozlumuza bugün 10 yat kaptanımız geldi. İleride daha da çoğalacaklarına inanıyoruz. Kozlumuzdaki balıkçı barınağımızı yaparken, ‘Buraya yatlar gelmez’ deniyordu ama bugün görüyoruz ki, kaptanlarımız marinamıza demirliyor. İleride yeşil alan ve konaklama imkanlarıyla bu sayıları çoğaltarak konuklarımız misafir etmek istiyoruz.Hatta bir girişimcimizin Kozlu Sahili Karşısına Otel inşaatı devam etmektedir. Sahil şeridinde dolgu çalışmalarımız tamamlandığında bu imkanları sunacağımıza inanıyorum. Değirmenağzı ve Ilksu plajlarımızla da vatandaşlarımıza hizmet veriyoruz. Ankara’daki dostlarımız hafta sonlarını Amasra’da geçiriyor. Neden dostlarımıza Kozlumuz’da bu imkanı sunmayalım? O nedenle sahil şeridi ve plajlarımızda güzelleştirmeler yapıyoruz.” dedi
Başkan Yılmaz Günün Anısına DADD yat kaptanlarına Kozlu’yu simgeleyen hediyeler Verdi.